Monday, June 7, 2010

23 Tahun : Tiada Lain Yang Diharapkan

1987 : Bersama arwah moyang Tok Bok

2010 : Betapa jauh masa lalu telah ditinggalkan

Menginjak ke angka 23, tiada sebarang perasaan istimewa melonjak di dalam jiwa. Masih mampu menghela nafas pun saya kira sudah cukup bertuah, kerana sepanjang umur saya ini, telah berapa ramai mereka yang seusia dengan saya pergi menemui Pencipta.

Alhamdulillah. Dan tentunya sekelumit syukur ini tidak akan pernah cukup dengan infiniti nikmat yang melimpah saban hari.

Tiada lain yang saya harapkan untuk menyambung perjalanan kehidupan ini, hanya mahu berusaha untuk menjadikan hari-hari yang akan datang lebih baik dari hari-hari yang telah saya lalui.

Ya Allah,
lindungilah kami dari termasuk dalam golongan orang yang sia-sia dan orang yang rugi.

Terima kasih kepada semua yang mendoakan saya di hari lahir ini, terutama keluarga yang jauh di mata - kalian sentiasa dekat di hati, 'caj negatif' saya - thanks for your endless advice and support, sahabat-sahabat ukhuwwah fillah yang saya kasihi, dan teristimewa untuk Yeng, Meni, Pini, Kak Madihah, Kak Aina, Nazue, Sheeda, Kak Is & family, Kak Nas & family - thanks for lovely treat that made me smile for every single moment on that day!

Banyak makanan dan obviously banyak makan!
Clockwise from top left : Oreo cheesecake Meni yang baked, mashed potato + chicken stew by Kak Is, chocolate gateau tajaan Iceland, chicken rice sendiri mahu makan maka sendiri masak :D

1 comment:

  1. ringguu..adakah itu rupa arwah puan bok yng anda slalu sebut??

    ReplyDelete