Friday, August 26, 2011

Misi Servis & Make Over!!

Bukan rumah saya, tapi rumah atuk. =)

Atuk tinggal berdua je dengan nenek sekarang, bertemankan kucing-kucing. Dah tak larat nak berkemas bagai macam muda-muda dulu untuk berhari raya, jadi apa salahnya saya tolong mereka. 

Sebelum

Semasa (Tok ayah in action)

Selepas

Misi yang kecil tapi menggembirakan mereka, membuatkan saya bertambah-tambah gembira. Sayangnya saya tak bekerja dan tak berduit pula, kalau tak mahu saja saya borong langsir-kerusi-meja-karpet-pinggan mangkuk-periuk belanga-etc baru untuk atuk dan nenek. Tapi tak mengapa, insyaAllah ada rezeki lebih nanti bolehlah saya berbelanja untuk mereka pula.

p/s : Tak sabar nak makan nasi dagang ikan tongkol masakan nenek di hari raya. Saya nak makan tiga pinggan!

No comments:

Post a Comment